ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Tempat yang unik untuk gambar pre wedding

Assalammualaikum.. :3
Aku sudah lama ne mau buat pasal ne tapi atas beberapa sebab, aku tangguhkan dulu. Hhe. And sementara tunggu kelas Penghantar Pendidikan jam 2.30 ne, aku pun buat la pasal ne..
Orang selalu kalau gambar pre wedding ne mesti d taman bunga la..d pantai la..bukit la.. Meh2 kita cuba cara baru.. *kita? hahahaha...* Supaya lain dari yang lain.. Tapi ne cuma pendapat aku la. HAHA. Mungkin taste kita nda sama n korang akan cakap taste aku bida (buruk). Tapi nda mengapa.. :'D

1. Fun Fair / Taman Tema

Tadaaaa! Comel kan? Hehe.. Punya kiut tue kamu bergambar sambil ne kuda2 yang pusing2 tue sambil pakai gaun pengantin. Awww~ Pilih la game yang nda brapa ekstrem utk kamu bergambar.. Jan tah naek tagada ka apa.. Terbang nanti barang gaun.. Ternampak karang benda yang sepatutnya nampak time malam pertama.. Maksud aku rambut! Bg yang bertudung la. heuheuheu~


Naa! D taman tema air gini pun best! Kan?.... Bergambar sambil pakai spek skuba tue.. aww.. comel..haha...nda pun kamu maen ja gelongsor yang panjang gyla tue n suh orang tangkap gambar time tue.. :D

2. Sekolah / Universiti / Kolej

Kalau korang bercinta or berkenalan time zaman2 bergelar pelajar, best juga tue wat pre wedding di tempat kamu belajar tue. Kalau kamu budak skolah menengah or skolah rendah, bergambar la balik sambil pakai baju seragam skolah.. Hohoho.. Comel kannnn????

3. Gunung



HAHA. Ne memang kerja gyla la kalau naek gunung semata2 tuk mau bergambar pre wedding.. Tapi nda jua salah kan?.. Nda payah jauh2 p Gunung Everest tue.. Kita ada Gunung Kinabalu bha d Malaysia. Ngee... Time mendaki tue jangan la pakai baju pengantin adoyainye pun! Bawa tue baju dalam beg. hee.. Suda gambar, trus terjun p bawah ramai2.. ;p

4. Zoo!



Haha. Time class trip pegi Zoo Lok kawi aku terus dapat idea ne. Comelnya bergambar dengan hewan2 d zoo... Pegang2 ular.. Nek  burung unta... Unik x? Unik kann??... Pakai baju pengantin la op koz.. Ble la kau naek tu burung unta n konon2 ur hubby mengejar dari belakang.. Kiut nda?.. eee.. Mau! haha

5. Dimana sahaja yang penting time tu hujan
Haha. Ne la paling simple. Selalunya orang kalau pre wedding gambar seap pegang2 belon..bunga.. Kali ni kamu pegang payung! Sambil2 tue maen la air hujan tue.. Maen percik2 air dengan si dia..eseh~ Comel x? Tapi jaga2 ada kilat.. huhu.. Kalau time tu nda hujan, upah ja la sepa2 tuk pegang hos pastu buat la kunun2 time tue hujan.. ahaks!



Ok la. Sampai sini ja entry aku pasal ne. Perut lapar ne. Mau p buat vico dulu. Hohohoho~

- Kawan2 aku bg respon pelik time aku ceta sama dorang sal tempat2 ne. HAHA. Pelik ka aku?.. huhu

✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...