ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Blogger Malaysia yang B'doodle!

Assalammualaikum..
Hrini aku mau share antara 12 orang blogger Malaysia yang berdoodle. Memang ramai la blogger yang selalu b'doodle.. Siap bagi Freebies lagi. Aku nda letak sini nda b'makna yg laen tu nda comel... Jangan lepas ne aku kena pulau pla...huhu
Ne antara 12 blogger yang aku kagumi la kiranya.. Jum kita terjah blog dorang~ 
TAPI TAPI TAPI.....
Aku letak dorang bukan ikut ranking.. AKu men letak ja sal semua ada bakat dan keunikan yang tersendiri..




Untuk pengetahuan korang, doodle header aku ne pun aku maek dari dia la. Comel kan?.. :3












8. Saisyah




10. Lyssa


11. Kasihdani

Sila2 la melawat blog dorang. :)
Banyak bha blogger yg b'doodle.. Nanti aku buat lagi entry sal ne la.. Ne kira Part 1 la.. kunun~ HAHA


✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...