ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Geram : Susahkah mau flush tandas?



Assalammualaikum semua~zzz
Ok la. Aku malas mau berbasah basi.. Aku straight to the point la. Susahkah mau flush tandas? Susah?.. Ada ka yang nda tau apa tue ‘flush tandas’? Nda? Ah, biar la kau nda taw~
Aku rimas bha. Geli. Mau muntah. Pening.. Mau makan asam.. *macam pregnant seja. XD* Nda la. Tapi tolonglah bila kamu membuang saham d tandas rumah ka..tandas sekolah ka..tandas awam ka…tandas HOSTEL ka.. *Aku kasi capslock tue Hostel sal benda ne slalu jadi d sni.-.-*

FLUSH BHAAA!

Susahka mau flush tandas? Buka paip terus air keluar bhaa.. Bukannya kau kena pergi perigi lagi…angkat air lagi pastu p tandas~ Tue tangki tandas tue bukan kena buat untuk jadi perhiasan~

Geli doohh~ Kalau warna urine kau tue kaler pink ka..kaler biru kaaa…nda pa la. Memang logiklah kau mau tayang. Ne? Kaler pun macam yang…essshhhh….. GELI! GELI!
Kadang2 nampak ‘kapal selam’ lagi ‘berlayar’ d mangkuk tandas tue.. -____- Comel ka kau rasa benda tue? Kalau bentuk Teddy Bear ka.. bentuk Hello Kitty ka… Comel jua d tengok. Ne..? Kita punya ‘kapal selam’ 2x5 sejaa!!

Ne benda bukan ja jadi d hostel…tp d tandas awam. Sudah namanya tandas awam, bertanggungjawab la sket. Kamu hengat tue anty yang jaga tandas tue kena upah tuk flush harta benda kamu kaa??... Adeihhhh.. Kamu nda kesian ka sama dya? Bayangkan bha kalau dya tue mama kamu ka..kakak ka..sanggup ka kamu tengok dya flush2 benda yang eeeee tue? Memang dya ada kena bayar gaji tapi bertamadun la sikittttt……..

Aku bukan marah..tidak..aku kuat..org yang kuat adalah org yang ble tahan marah.. Bukan yang p mengamuk sana sini… *offside* Tapi aku Cuma geram…sal benda ne bukannya lawak. Td pun time p tandas badmood aku tengok tue mangkuk! Argghh! Tekanan! Tekanan! Nda heran la kalau tue tandas nanti berhantu! Sal setan suka + love benda2 kotor ne.. Apatah lai d tandas.. Rumah dya syurga dya bha tue…

Malas mau cakap banyak2..i mean, taip. Haha.
Jagalah tandas kita! Bak lagu iklan RTM tue..
Oh tandas berkualiti~oh hidup berkualiti~zzz.. Sekian..

 KALAU AKU NAMPAK SEPA YANG BUAT TUE, AWAS AR.. 










✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...