ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Best x kahwen?

Assalammualaikum~
Hello2... zz.. HAHA.. Hello apanya.. Blog private gini seapa dapat baca?.. Kalau nda private pun ada ka yang mau baca? Wah.. Berteka teki dengan diri sendiri pla aku.. heuheuheu
Lantaklah.. suatu saat nanti akan ku publickan jua belog yang nda seberapa ne.. Buat sementara waktu ne biarlah aku syok sendiri..lala...

Oke3.. Back to topic...
Mungkin macam gatal ja bunyi dya bila aku mau cakap sal kawen2 ne kan?.. Tapi untuk remaja yang sudah menginjak ke alam dewasa seperti aku.... *ayat agak skema d situ. abaikan* benda ne kadang2 terlintas jua la dipikiran.  *padahal baru 20.. -.- * 
Aku tadi blogwalking la kan.. Tengok blog Irine Nadia.. Fatin Liyana.. Fyna Here.. Ayeem Ayam.. Pastu buka blog Dena Bahrin pla.. Wah.. Ada entry sal kawen jo~ So aku pun baca la... Wahh..mcm best ja.. Best ka kawen?.. HAHA

Aku? Aku tatau la mau kawen bila.. Kalau ble nanti kawen guna duit sendiri.. *sampai menopause pun nda tkawen kalau gtu! HAHA* Patutkah aku kumpul duit elaun start dr sekarang??.. lalala... Tapi kalau ble time tue at least ada la rumah sendiri ka... Ndala susahkan mama sama abah.. 
Aku kalau ble, berdoa ne supaya abah n mama panjang umur.. So abah ble jadi wali aku and aku ble peluk2 mama sambil nangis pas kena nikah.. haha.. Mau share moment tue dengan mereka.. Tapi..kalau aku nda panjang umur?.. Xpa la.. Yang penting abah n mama time tue masi ada... Kalau aku teda, bukan effect c Nadya.. Bukan aku yang kasi wali dya.. :'D

Cakap pasal nangis, aku heran tengok pengantin perempuan selalu nanges.. Kenapa tue ar? Mungkin aku belum rasa jadi aku nda tau..haha,,

CINTA SELEPAS KAWEN?
Mcm syok ja kan?... Patutkah aku buat benda yang sama?..
Tapi, kalau suda jumpa orang yang ble terima kita seadanya..baik buruk kita dya lek ja..ndapa la bha kan?
Pasal semua orang ble cakap yang dorg suka kita..sayang kita..tapi bukan semua dapat terima kita seadanya.. wah~ macam doktor cinta! Na na na na na na nada cinta~

InsyaALLAH, kalau aku panjang umur..murah rezeki.. Aku mau jemput ne kawan seeemua pegi majlis aku.. heuheuheu~

✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...