ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Officially 20. :)

Assalammualaikum.. :)
Kemaren... bersamaan 14 July, genaplah umur aku 20 tahun. hee..
Macam nda percaya ja aku 20 tahun suda.. :')

Sebelum tue, aku mau ucapkan thanks la kepada mereka yang telah wish kemaren..
Mekaseh sal ingat besday aku.. sobss...
Honestly, aku tertunggu2 la juga SMS or wallpost wish besday aku oleh 'mereka'.
Sampai tengah malam aku tunggu..
Tapi yalah, mungkin dorang bz kan?
Nda wish nda semestinya nda ingat.. hee

Aku nda celebrate sangat pun besday tahun ne..
Yalah, tua suda kan.. :p
Tapi yang happynya, kazen dari KK p rumah..and kami buat kek sama2..
Ok..aku lebih banyak tengok daripada menolong..
HAHA
Tapi lantak lah kan...haha
Kitorang buat kek coklat yang men kukus~
Sedap3!

Then makan ramai2...hoho
Lilin2 teda la tapi aku tetap happy...
Kiranya kek tue untuk aku and adik aku c Aslam la..
Sal dya pun besday bulan 7...

Best la dapat kumpul and ceta2 ma dorang...
Rasa terharu jua la sal dorang watkan aku kek.. :')

Aku harap, bila umur aku 20 ne, aku makin matang la dalam menilai erti kehidupan..
Semoga aku tabah dalam menjalani onak duri dan liku-liku kehidupan...
*Ambek kaw..ayat novel! HAHA*

Ok. Tue ja. K bai. He..

✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...