ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Birthday + Reunion!

Assalammualaikum~~
Hai?.. Arini aku mau share ceta pasal Birthday adik aku, c Syukri. Ya, kemarin punya kemarin (2 Okt) genapla umur dia 19tahun~ Walaupun dya muda dari aku, tapi orang selalu salah faham yang dya tue kononnya abang aku. :'D Terharu beb.. Tapi aku tau aku nampaK macam adik bukan pasal awet muda ka apa..tapi pasal saiz aku kecik berbanding dya..sobbsss.. Tapi aku bukan kecil mana pun.. Kira tinggi la juga kalau dibandingkan dengan geng aku..tettt...HAHA

Eh. Lari topic suda. Aku mau certa sal adik aku besday bha ne. Abes kelas kemaren, aku n nana pun bersiap and bertolak pegi 1B.. Aku belikan adik aku pizza satu, beer tiger wine wiski Mirinda sebotol *ya..saya tamak. haha* and Big Apple donuts.. Aku saja ja la beli makanan yang banyak kuantiti dya pasal adik aku ada 3 roommates. Nda kan la adik aku makan2 and dorang tengok2 ja kan?..hihi.. Tengah2 sibuk beli makanan tuk dya, kami lalu pla depan Tony Moly. Nda prasan mula2.. Lepas tue aku beli la 2 produk dya memandangkan elaun baru masuk.kekeke..

Lepas tue makan Ayam Penyet..kenyanggg~ burp~burp~ then baru kami gerak p UiTM..
Adik aku ndatau yg aku belikan dya makanan segala.. Yang dya tau, aku p UiTM pasal kunun2 mau hantar barang sama Harry (classmate aku time d uitm).. HAHA. Senyum2 ja dya time aku cakap tue semua untuk dya...hahaha.. Aww..sweet kannn??.. Ya..i know..haha

Nana mau jumpa kawan dya d cluster B..Aku pun mau juga jumpa classmate aku kan setelah setahun aku meninggalkan Uitm yang terchenta tue.hihi.. 
Best...dapat jumpa kawan2 lama cuma nda semua ada sana.. aku dapat jumpa kawan2 pompuan ja... :'(
Lucu..rasa macam YB pasal mlawat2 orang lepas tue salam...kawan2 aku makin lawa semua ne.. SUMPAH! hihi... :D
Stay d sana sampai..jam...7? eh..nta..tp best.. Walaupun adik aku teda say TQ.. *talur kan?* tapi bila nampak dya senyum, terus happy ne..haha... Lagipun dapat p UiTM balik..jalan2 d ostel...rindu memang rindu... Tapi yalah..teda jodoh..hihi

Oke la. Tue seja. Simple kan. HAHA. K bai....

Syukri tue na yang paling kiri...hihi..



✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...