ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

10 NOV: Giliran aku naek pelamin. :)

Assalammualaikum.. :)
Sekarang ne kami tengah study week.. Lusa ne start suda paper.. LDS.. Tapi aku belum lagi ada niat untuk belajar. Bukan malas, tapi nervous..
Umur 20 ne kira dewasa la suda kan? Ada la 2-3 orang kawan aku yang suda pun kawen and ada anak. :') Macam nda percaya ja pasal macam baru ja kemaren men d lopak sama dorang..maen tangkap2 berudu di kolam sekolah.. huhu Sekarang dorang jadi mama n bini orang suda. huahuahua... Tadi petang kawan aku bertunang tapi aku nda tau pun.. Rupanya aku kena jemput via FB ja. -__- Mana aku ada on9.. Sobss.. Tapi nda pa, t bulan 12 dia kawen aku datang la..hehe

Oh ya. Bercakap pasal dorang, aku pun naik pelamin bulan ne. :D Belum ada baju lagi. hurm. Pakai baju raya ja ble?.. Hehe.. Nervous ne..suda la jerawat d muka ne sedang menari tarian tiang berkelah d muka.  Last2 minta mama beli bedak sejuk + kayu manis kemarin tuk kasi hilang jerawat ne. Pedihnya tuhan ja yang tau tapi nda kan la aku mau naek atas pelamin dengan muka yang berjerawat kan??... Malu la. hahaha

Aku naek pelamin ne dengan Mohd Ariffin bin Basni atau nama manjanya Ipin.. Kamu kenal ka? Nda kan. Haha. Sepa kenal? Kami suda berkawan dari sekolah rendah.. Dari darjah satu u ols.. auww.. Sweet kan?..haha... Sweet la sangat! Aku rasa nanti memang ketawa ja aku atas pelamin tue..apa lagi time tengok muka dia...



But..Aku naek pelamin bukan sebagai pengantin oke? AKu pengapit jeee.. ahahhaha... Jadi pengapit my Bff, Noradilla Jasri... :'D Ipin pla jadi pengapit kazen aku c Azri.. weeeee~! Ipin buka NF aku n nda mungkin jadi BF aku oke? Kami ne kira b'genk la..tapi bukan kami berempat je uols.. ramai.....~~ Selalunya kalau time raya dengan dorang la aku keluar. Kamu semua kawan dari skul rendah lagi. hewhewhew...

Rsa macam mimpi ja... Nda sangka dorang kawen. Tapi diela bilang aritu mau buat majlis kawen sama2.. :\ Buyuknya dia duluan... sobsss.. Tapi nda pa la.. Jodoh kan.. Aku tunggu ja lagi ne..Mungkin.. 5 tahun lagi?.. :D Aminnn..haha..sal mama nda jua suh aku kawen lambat.. Dia bilang kawen awal pasal lama mau mengandung lagi..beranak lagi...waahh~ Advance ba mama. xD

Pastu dengar2 ada jua kawan lama kami kawen tarikh yang sama.. Amin Jaafar.. ;D Au..kecik2 dulu dia ada bagi aku keronsang yang diletak dalam kotak Fair n Lovely. XD Muahahaha.. Mau pergi jugaaaa.. Tapi kalau tarikh yang sama..susah juga tue kan?  hurrmmmm...

Bila tengok kawan aku banyak yang kawen...baru aku sedar yang aku bukan budak lagi..umur 20 suda... Ble suda jadi bini n mama orang. Tapi aku sendiri belum sedia. Kalau suda sedia pun mana kena bagi. ;p hehehe.. Nda la ba.. Kalau ble biar aku habis belajar dulu ka..atau hampir habis belajar ka..lalala~ hehe. Jodoh nda ke mana kan?.. Kumpul duit dulu supaya senang. ngeee....

Oke la. Tue ja aku mau tulis. Mau belajar suda ne. Kunun la. ;D
Excited mau tengok dorang naek pelamin... heheeeee...

SELAMAT PENGANTIN BARU SEMUA!!!!

✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

1 comment:

  1. Salam. Wah nice blog! Jom baca sini.. Hati2 tau dear.. http://www.aimisyahirah.com/2012/10/vincent-lee-fong-lelaki-penipu-ini.html

    ReplyDelete

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...