ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Bila Aten Jatuh Cinta..

Assalammualaikum..
Kamu pernah jatuh cinta nda? Best kan rasa dya?.. Selama aku d IPG, 2 kali aku jatuh cinta. Tapi dengan dua benda yang berbeza. Benda? HAHA

Time sem 2, Gerko aku Bola Jaring. Tensen time tau sal aku nda suka bola jaring. I mean come on.. Takleh gerak2 kaki la..apa la.. Kaki aku ne laen sket.. Antara semua anggota badan aku, kaki aku la paling aktif. Haha. Jadi mengenangkan keadaan kaki aku, aku jadi sedih. Aku mula2 xmau maen bola jarring. Benci!! Merungut seja. Tapi lama2, aku mula suka ne game.. Walaupun xleh la melompat selalu, tp ada la juga part2 melompat.. Aku suka jd WD / WA. Ngee..

Cinta aku sama bola jarring makin mekar setiap minggu. *lalala~haha* 
Bila lecturer suh maen, semangat aku! Kadang2 kena suruh ganti pun aku ndamau. Heuheuheu.. Nda sangka. Cinta kami terputus dipertengahan jalan. Cinta kami nda direstui pihak IPG..

Masuk sem 3, aku dapat Volleyball. Arggghhhhh! Ne lagi teruk! Mana dapat lompat2 beb.. Tensen aku.. Aku lagi memang lemah ne.. Tangan aku ne bukan aktif mana. Ngee…


So.. Bermula lah liku2 hidup aku yang penuh onak dan duri. Aku selalu curi2 tengok ‘bola jaring’.. Kesian.. Kami saling merindui. Hahah… Tapi bak kata orang, tak kenal maka tak cinta. Berkenal2lah dulu.. So aku pun berkenalan dengan ‘Volleyball’.

Nda sangka aku ble suka ne game.hihi. Syok jooo…. HAHA. Semangat aku tadi maen sorang2. Aku mau in the end of this semester, aku at least dapat servis la.

Cerita aku dan bola jaring aku, aku simpan dalam hati. Zzzz…haha… Life must go on! Ya nda? ngeee
So.. itu ja aku mau share. Nda kenal maka nda cinta. Kadang2 kita mesti cuba benda baru untuk improve diri kita and gembirakan diri kita. Kalau kita asyik stay dlm comfort zone kita, kita ndakan ke mana. (:

Tadi time men,x rasa sangat sakit dya. Skrg jari start suda biru. Kekeke. Sakit? Eya. Tp cinta kan memerlukan pengorbanan. Muahaha

Bila bceta sal cinta, t'engat kekasih jauh nun d negara orang... HAHA
LOVE U TAEMIN.




✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

2 comments:

  1. lorr mmg jari kaki akan jd biru ea klw men sukan lasak ckit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..ya.. benda biasa la tue kan bengkak2 sikit..hee ^^

      Delete

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...