ツ AtenTohirah

- BLOG DALAM PROSES D MAKEUP KAN. -

Berubah

Assalammualaikum.. :)
Tadi, tengah baring-baring sambil buat nota, aku terasa macam mau tulis entry pula.. Tadi aku blogwalking la dengan happynya, then aku sedar, cara aku menulis entry aku ni mungkin siok dibaca oleh aku sendiri, tapi orang lain? sudahlah aku menulis macam aku bercakap, ayat pula ntah apa-apa.. Pembaca blog aku mungkin bukan dari Sabah ja. So aku decide untuk ubah cara aku menulis.

Nope. Bukannya aku nda hargai bahasa Sabah ka apa, tapi aku ndamau blog aku ni jadi tempat aku syok sendiri.. *padahal memang syok sendiri*. Tapi at least aku mau tunjukkan kematangan dalam penulisan aku ni. Matang sikit pun ndapa. Asalkan ada. hihi

So, lepas ni entry aku akan berbentuk beginilah. haha. aku pun mau kurangkan tulis entry yang merapu-rapa ni. Bila baca balik, rasa bengong pula. Tapi ndapa. Aku ndakan padam entry lama tu. Bukti yang aku ni bengong dulu.. *and mungkin sekarang..tapi akan dikawal. ihihi*

Aku mau, bila orang baca entry aku dorang akan dapat sesuatu. dapat ilmu ka..apa ka..rasa menyampah ka..ndapa. yang penting dorang rasa sesuatu. hihi

Ok. Tue ja.
Welcome to new Aten! :D
✿ Terima kasih daun cili, laen kali datang lagi (─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

Komen jangan nda komen~ Nda kan abis jua ink kamu kalau komen. Wehee~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...